Stránky

středa 16. března 2016

Ahoj Vítám tě :)




Ahoj Vítám tě na mojích stránkách,jsem tu nová a blog jsem si dovolila založit z toho duvodu že mám dost času a chci se podělit s příspěvkami co ostatni blogerky nepíšou. Spíš se bojí psát o intimním nebo osobním životě.
A proto tě chci do toho zasvětit.

Proč zrovna nick Orgasmus Pravy??
Určitě jak to vidíš,klepeš si načelo a nebo si dostal výbuch smíchu a hned ti to vysvětlím proč. Nick jsem zvolila z takového duvodu protože to chci mit trochu anonymní. Nehci o sobe davat jmeno prijmeni vek bydliste a podobne jak to hodne blogerek dělá,prostě ráda soukromí.

Jinak si myslím že je to trochu originalní než jako jiny blog..blog terky která má ráda modu to byl jen priklad doufam že jsi mě pochopila a budeš ráda chodit na muj blog ..Těším se ahoj :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu moc ráda za komentář :)