Stránky

úterý 29. března 2016

Jak probíhal turnaj?


Ahoj,všichni ví co četli předešlý článek,že jsem se chystala na turnaj v neděli. V sobotu jsem šla trénovat s kamarádama a byla tam až do tří :D Pro někoho kdo pije jen vodu s citronem a sedí tam od 7 od večera až do tří tak je to nuda :D Ale šipky to je něco co mě baví.

Jak se to blížilo a blížilo tak jsem se víc těšila ale zapomněla jsem na jednu věc
Zapomněla jsem na to že,se posouval čas . Na mobilu se mi to ne přetočilo automaticky jako vždycky...a na tabetu zase jinej čas tak jsem byla zmatená :D No pak jsme zjistily ze segrou že za 15 minut to začíná,měly jste vidět ty fofry.ještě že ten turnaj byl ve městě.

Dorazily jsme v čas a já byla ráda :) Těšila jsem se.Ségra na konec nehrála tak hrál její manžel.Zapsaly jsme se a čekali až to začně :)



Probíhání turnaje v plném proudu 



Přivítaly nás a řekli že se bude hrát klasicky 501 double out, Pro ty co kteří tomu vůbec nerozumí tak se musí zavřít dablem, A dabl je to vyznačení na okraji terče.
Byly tam dva terče tak aspoň to odsípalo. Hráču turnaje tam bylo přes 30. Nevím přesně.
Švagr se byl podívat do rozpisu,tomu rozpisu se říká oboustranný pavouk,no a zjistil že budu hrát uplně nakonci 1.kola.
Říkám super,aspoň si něco dám,k vuli posouvání času jsem nestihla nic sníst.Tak jsem si dala nakládaný hermelín

A víte co? Zákon schválnosti...

Kousla jsem si do hermelínu a šla jsem na řadu :D To se mi stává pořád.. hrála jsem z nějakou paní. a na začátku se vždy hodí jedna šipky do středu a kdo je nejblíž ten začíná ..
Samozřejmě jsem byla tak nervozní že jsem ji hodila uplně mimo :D Takže jsem hrála druhá...
první kolo jsme ani jedna nezakončily dablem,tak se házalo na střed,ja byla nejblíž takže 1:0 pro mě.
Po druhém kole to bylo vyrovnané a zakončila jsem haluzacky dablem :) Takže 2:0 jsem vyhrala.


Pak hrál švagr, a ten v pohodě zakončil a taky postoupil...sestra nám fandila oboum :)

Potom bylo další kolo,které jsem o pět vyhrála,moje štestí je že umím házet na střed..tam jsem to vyhála...
Potom třetí kolo a to jsem hrála s nějakym klukem tak jsem opět vyhrala 2:1 takže to bylo tak tak ....




Pocit z turnaje

Byla jsem nadšená,srdce mi bušilo když sem hrála a byl to adrenalin a skvělý pocit ...ale dozvěděla jsem se že jsou tam 2 ligový hráci,což neměli co na amatérském šipkovém turnaji co dělat.
Z toho mě víc nasralo že s jedním se mám utkat.
Víte co to pro mě znamená prostá prohra. Nehazala jsem špatně,ale nemam na trénované tripl 20 na tři šipky jako oni. A podle mě to bylo pro ti pravidlum a nespravedlivé.
Tak jsem byla sklamaná. Ale věřila jsem si ...

Když jsem přišla na řadu s tím hráčem tak jsem to chtěla hned vzdát,ale nevzdala jsem se a hraly jsme. Hned na začátek hodil 120 bodu a já 60..bylo to napínavé,když on hodil kolem 50 bodu já jsem hodila kolem 100 bodu,ale bylo to fakt štěstí. Neumím hodit 120 bodu a říct dvakrát tripl dvacet. Prostě snažím se mířit na sřed a ono to někam dopadne.


Házela sem dobře,ale neuměla jsem zakončovat,moje jistota byla střed. Když jsem ho stáhla a byla od něj par bodů,s přehledem zakončil. Tak mě vyklepal i druhé kolo.
Byla jsem rozbitá jak ciganské hračky :D

No a hned po tom kole co jsem vypadla tak jsem hrála  jedním hráčem co taky prohral jedno kolo.

Já jsem si vedla dobře stáhla jsem ho o 100 bodů,měla jsem zakončit,ale prostě to letělo jinam a nešlo to...takže zakončil on na po 3...tak jsme se vrhly na druhé kolo to skoncilo vyrovnaně a zakončovaly jsme na střed to byl bod pro mě.
Takže 1:1...
Další kolo
To jsem mu opět utekla s bodama,ale problem zakoncit byl...jednou jsem to přehodila,po druhé se netrefila a po třetí už šance nebyla,zakončil on. Tak že jsem prohrála.

A tady tuhle pro hru,byla spravedlivá.



Závěr ...


Nakonec jsem skončila z 30 lidi na krásném pátém místě a já byla spokojená ...jen mě trochu vrtalo hlavou že kdybych nehrála s tím ligovým hráčem,že by jsem se mohla i umístit třeba jako 3.
Protože výhru obsadily 2 ligový hráči a jeden normalní.  
I tak jsem byla překvapení večera :D A chválily že na holku,pěknej výkon ;)

A co to plyne pro mě? Motivace abych byla lepší...V sobotu je další turnaj tady kousek takže trénujem a těším se.



Líbil se Vám článek?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu moc ráda za komentář :)