Stránky

pátek 25. března 2016

Velikonoce se blíží ale ja ně seru :D

¨


Ahoj holky,určitě víte že Velikonoce jsou za dveřmi a všude lidi mají plnou hlavu,ale já ne já se je budu snažit nejvíc obejít...
U mě rozhodně neuslyšíte
  • že se chystam barvit vajíčka
  • že se chystám být doma a čekat na šlehače 
Na to zapomeňte


Blíží se víkend a snimi i Velikonoce,zelený čtvrtek,velký pátek atd adt :D Jak by se z toho všeci mohli posrat..já tomuhle svátku neholduju a proto si chci užít jinak než mít červenou zmlacenou prdelínku :D

No a co budu vlastně dělat? co ten Orgasmus vlastně chystá?

Vám mile ráda prozradím,já jdu na turnaj,asi si říkáte na jaký..tak je to šipkový turnaj,to je asi jediny sport co mě baví,samozřejmě co se týče je to amaterský turnaj :)

U nás ve měste se pořádá každý měsíc a já jsem minule vzala švagra a vyhrál to :D
Tak mě to nějak nakoplo,koupila jsem si doma šipky a trénuju....ale víte co mě nasralo? Že on nehrál šipky víc jak 3 roky a haluzácky to vyhrál :D

Je to pro mě výzva takový chtíč a navíc je to adrenalin když soutěžíte s někym a vy víte kolik máte hodit a letí to jinam a prostě máte nervy aby jste soupeře porazil :D


A co mužu vyhrát?




Tak mi držte palce,a určitě přidám článek jak jsem dopadla a jak turnaj probíhal a vy mi napiště co máte v planu vy o víkendu jestli bude trpět tradice a nebo se tomu vyhnete. Měj te se krásky :*

1 komentář:

  1. ani u mna by si to nepocula :)


    Pozyvam na mega GIVEAWAY o Rimmel, Niveu a ine, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/03/giveaway-bioderma-nivea.html

    OdpovědětVymazat

Budu moc ráda za komentář :)