Stránky

pátek 25. března 2016

Mobil není všechno...




Dnešní článek je o tom,co má většina a mnoha se podřídí aby nebyli pozadu,třeba když si to vezmete takový mobil od značky Appel. Má ho skoro každý,a kdo nemá chce ho.Ale proč? Jen kvůli tomu,že je to značka? Je prověřeno že jiné mobily jsou cenově dostupné  a líp s vlastnostmi ale není po něm taková sháňka jako po Appel.
Když jsem bydlela v Praze a jela metrem a všichni vytáhly mobily,i-mac atd a já vytáhla svůj telefon který byl smartphone ale klasicky žádná fanfárová značka jako samsung apod... tak na proti holky se mi smáli že nemám na lepší mobil.
Já jsem si jen pokřikla to jsou piče :D Já jsem spokojená a nepotřebuju mít k  tomu jablíčko vyrité na displeji :D
Nejde o to že bych si ten mobil nemohla dovolit,ale nepotřebuji to jen abych šla v davu s ostatníma :)

A to nejde jen o mobil..v dnešní době je každý youtuber a chce nějak prorazit aby si ho bulvár všiml abyl známý.Ono jich je fakt hodně a přijde mi že může zpívat nebo točit videa uplně každý.
Koukala jsem na videa která mi přijdou úplně trapný a řekla jsem si že to asi žadný ú
spěch nebude,ale 10 tisíc zhlédnuti a ještě komentáře typu že to bylo super a ať natočí další jsem fakt nepochopila :D
Že by závist si říkáte? To ne,ale přijde mi jak každý chce být za každou cenu dobrý a když to i dobrý není tak se to lidem líbi. Spíš to moje hlavička nebere :D

Ono to bude asi i tím že je doba úplně jiná,a my musíme s tím žít a brát jaká je i když ji nechápeme.


Jediné co mám ráda abych tu nebyla za pesimistku je Instagram :D



Selfie to je moje,rádá se fotím když někam jdu,když jsem na kávičce s kamarádkou tak nesmí chybět selfie,a to asi každá holka má asi stejně. Už jen z toho důvodu co chodím na blogy kde holky fotí svůj outfit. Tohle je jediná věc co schvaluji :D 


Instagram každý známe,každý ví co to je,a ti co to neví ať to vygooglí :D



Mějte se kráásně,mějte se rádi a foťte se :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu moc ráda za komentář :)