Stránky

středa 23. března 2016

Seznamka či uchylárna :D

Ahoj holky určitě všechny znáte BADOO a pokud ne tak buďte rády :D Já mám badoo už od svých 14 let a seznámila jsem se víc než 300 klukama na živo,po 20 jsem to přestala počítat.
A proto tuhle seznamku beru s hodněma velkýma rezervama a proto jsem si pro vás připravila pár screenu :) 



ä tady asi pánovi nedošlo že nemám zájem :D tak to zkouší dal :D












A tady máme topku když jsem neukázala své soukromé alba,borec se snažil mi to nějak vytmavit :D


Asi každá hezká holka už zažila v první zprávě fotku jejich přirození ...já jich mam tolik že bych mohla založit nějakou stránku fakt jestli jich mam cca 200 to je málo :)
A co vy jakou máte zkušenost s badoo? využíváte tuhle seznamku?


1 komentář:

  1. Seznamky nevyužívám, jelikož jsem šťastně zadaná, ale jak tak vidím, někdy jsou tam opravdu perverzní kluci. :D

    OdpovědětVymazat

Budu moc ráda za komentář :)