Stránky

pátek 18. března 2016

Každá jsme tak trochu mrcha a já taky



Ahoj,už jste se zamyslely že každá z nás je tak trochu mrcha,nejsme žádní andělíčci no pár výjimek se najde,ale ruku na srdce každá z nás už udělala nějakou věc za kterou by se ze slušnosti měla stydět ale naopak to vypraví svým kamarádkám a baví se nad tím co udělala.

A kdo znás není mrcha? At se chováte tak k lidem které neznáte nebo ke klukom každá z nás je mrcha,a ty co to právě čteš a říkáš si že si žádnou takovou věc neudělala,tak neboj to příjde. Ja si taky myslela do jedny doby že jsem ta normalní,ale pak jednou jsem se odstěhovala a to mě změnilo.

No a co jsem udělala já?

Jednou s kamarádem,jsme byli na pivku a zrovna se mi moc nevěnoval,nesnáším když jsem ve společnosti a ten dotyčný se mi nevěnuje a furt čumí do mobilu a neposlouchá mě. Ale kamarád měl důvod,začal objednávat panáky a věděl proč.ON byl taktik a uměl to s holkama... Já si vychutnávala panáka a říkala jsem si jaká to bude nuda a on se na mě podival a udělám Ti fotku řekl mi,já neodmítla protože moc dobře ví že ráda selfíčka.


Potom se mě zeptal kdy naposled jsem udělala něco bláznivého,zamyslela jsem a  už to bylo hodně dávno. Řekl mi že by měl dnes pro mě kšeft.Já si to poslechla.Vylezlo z něho že jeho kamarádi slaví vítězství v hokeji a že chtějí striptérku . Já se tomu zasmála a jednoznačně řekla ANO BUDE PRDEL.

Tak jsem se nemusela ani převlékat a zavezl mě tam...cestou jsem se ptala kolik jich tam bude,prý je to někde u nich doma a jsou 4,jsem si řekla pecka nebudu ani nervozní...Hm,omyl,přivezl mě do nějaky hospody a zavedl mě do salonku tam bylo asi 30 hokejistu myslela jsem že omdlím.
Tak jsem si dala na kuráž panáka a šup do toho,pustily mi hudbu a šla jsem na plac.



Striptýz začal a já se cítila užasne

Nikdy jsem to nedělala a nikdy mě nenapadlo že to budu dělat,ale nechala jsem se unést a cítila jsem se dobře :) Vybrala jsem si jednoho takového panice protože jsem věděla že bude z toho hotový a nebude si ke mně moc dovolovat...takže jsem s vzala židli posadila ho ..a nechala ať se na mě dívá ...před nim byly takové dva stoly vylezla jsem si na ně. A začala tancovat a pomalu se svlékat. Dívala jsem se ostatním do očí a sledovala jsem že se mi to taky líbí,ta atmosféra byla super,ale za střízliva bych asi do toho nešla...když jsem byla v tangách tak jsem šla k té židli točila se kolem něj a pak si na něj sedla a různě klouzala po něm...přejížděla po rozkroku a koukala mu svůdně do očí...to víte že se mu postavil :D kluci tleskali a pokřikovali že i kalhotky dolů. 
Cítila jsem se tak trapně,ale když mi každý začal děkovat a že jsem dobrá že bych neměla přestat v tom tak jsem jim řekla že jsem opilá a že se tomu vůbec nevěnuji tak mi nevěřily :) Ale potěšilo mě to a nervozita ze mě spadla pak mě kluci pozvali na slivovici a žvanec a já dostala honorář pak přišel kámoš a řekl mi kde se to v tobě vzalo,pak mi došlo že se díval taky...no tak jsme s kámošem trochu pokračovaly a až do rána,řeknu vám každá z vás by mě udělat něco takovýto stojí to za to!!



Ať jste šla do striptýzu nebo tancovala v nočním klubu u tyče a nebo ať je to cokoliv,tak se semnou 
podělte do komentáře ráda si poslechnu co jste vy udělaly za bláznivost...
Tak co líbíl se Vám článek? Šla by jsi do striptýzu? 

2 komentáře:

Budu moc ráda za komentář :)