Stránky

středa 16. března 2016

Trend lak na nehty ve spreji



Ahoj holky :) brouzdala jsem po netu a narazila jsem na něco famozního :D musím uznat že tohle je pecka ...nikdy jsem nebyla na lakovani nehtu,raději jsem to řešila u kosmetičky nebo kamaradky mi lakovaly nehty na tohle jsem fakt antitalent :) No a ted se to změnilo když jsem narazila na ten sprej ...posouděte sami 









A jak to funguje?

Velice jednoduše. Na nehty si aplikujete speciální bázi, která je zároveň i top coat (což je geniální!). Nasprejujete si konečky prstů sprejem a po pár vteřinách si umyjete ruce vodou a smyjete tak barvu z kůže. Báze zajistí, že sprej bude držet jen na nehtech. Můžete použít i odličovací ubrousky. Nakonec zafixujete stejným lakem, který jste použily jako podklad a je hotovo!



Tak co na to říkáte není to skvělý? 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu moc ráda za komentář :)