Stránky

čtvrtek 5. května 2016

Dlouha neaktivita ... a Proč?


Ahoj holky,asi měsíc byla neaktivita, Proč? Když mám tolik času?
Odpoved je jednoducha. Těhotenské nevolnosti.
Jak čas letí a letí tak bříško a srarosti rostou.




5. Měsíc


Omlouvám se za kvalitu,ale stejně nejdůležitější co jsem chtěla aby šlo vidět jde vidět a to je bříško.
Už se zakulacuju,nevolnosti nabývají,když je krásně,svítí sluníčko tak já trpím zalezená pod peřinou nebo travim největší čas na záchodě. A když je škaredě tak se citím nejlíp.

Tak si říkám že půlka těhotenství v čudu :D A tedˇ už to jde vše do tuhého :)
Nevím jak to máte ostatní ženy,ale mě to břicho přijde hrozný,já když někam jdu,tak to maskuju, Pro mě je to strašně depresivní. Vždycky jsem měla,vosí pas a ted se bojím že po  porodu tam budu mit faldiky a nesnesu břicho ted. Prostě je to komplex.


Ale na miminko se těším,výbavičku pomalu kupuji a říkám si že se na miminko moc těším i když se strašně děsím porodu.Už to chci mít za sebou jako každá druhá.
Mě by zajímalo,jak jste těhotenství prožívaly vy? konkretně 5.měsíc.
A co chutě,citlivost a tak dále.

Jinak některá z vás si určitě říká že jsem mohla mít aspoň kalhotky :D Ale ja se nestydím :)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu moc ráda za komentář :)