Stránky

čtvrtek 5. května 2016

Radost :)


Ať je vám smutno,nebo chcete si udělat radost z jineho duvodu..Tak co uděláte. Jdete nakupovat.
Ja si tentokrát udělala radost přes internet když je těžké někam dojít :)



Kolikrát jsem si říkala přes internet,no nevím co když se mi nebudou líbit jako na obrázku nebo co když mi budou malé a budu muset je poslat zpátky ...no prostě riskla jsem to :D¨

Objednavala jsem ze serveru kde je široky výběr bot ZDE

Ukazka botu z netu 

Ano správně,zlaté boty na klínu. Ve formě tenisky.
Nikdy jsem tomu neholdovala,ale v tomhle podání se mi to strašně líbí. Ta zlatá mě prostě uchvátila,tak jsem si řekla že budou moje.

Real obrázek...


Výsledek

Jsem s botama spokojená,pár dní byl otlak,ale ted se srovnalo, To je jasný prostě nové boty. 
A jak se líbí Vám?
Jak si děláte radost vy?

Nakonec upozorňuji že žádnou reklamu nedělám,jen se dělím o radost :)



1 komentář:

  1. Objednávám z netu ráda, ale oblečení a boty si raději zkouším v obchodě :)

    OdpovědětVymazat

Budu moc ráda za komentář :)