Stránky

středa 18. května 2016

Líbání


Ahoj všichni :) Jak se máte v květnu lásky čas :) Já dobře a nějak mě motivoval napsat článek o líbání. Každý z nás jsme se líbaly už mockrát,každý známe své taktiky,je mnoho druhu líbání ale přesto se používá nejznámější a tomu se říká motýlek.


A mě překvapuje jako holku kolik kluků to neumí i v pokročilém věku,pro mě je pravidlo že když kluk neumí líbat tak dám ruce od něj pryč,pro mě je to základ.


Druhy polibku,znáte všechny? 

  1. Francouzský (hra jazyků kteří se vzájemně hledají a  proplétají.)
  2. Motýli (rty a špičky jazyka vzájemně kmitají jako křídla motýlů.)
  3. Hladiví (rty po sobě jemně kloužou a lehce se dotýkají.)
  4. Kousavý (rty a jazyk se jemně hryžou.)
  5. Sání rtů ( horní ret se jemně saje)
  6. Na krk a uši ( Jeho rty neustále cestují ke tvému krku nebo ti jemně okusuje a saje ušní lalůčky)
Pro každou holku je duležité líbání,je to náznak začínající něco nového a taky projev lásky. Bez líbání ve vztahů nemůžeme být,neustále to vyhledáváme. Ať už se ráno probudíme vedle milované polovičky a chceme pusu aby jsme měli krásnější den nebo na rande. Pro každého je to intimní záležitost a taky by jsme měli dodržovat základy hygieny.

Určitě se vám stalo něco nepříjemného,jako treba že kluk to neuměl a nebo že mu páchlo z úst.
Já jsem byla několikrát na rande,mužu povídat až do rána,některé byly špatné jiné zas krásné a nezapomenutelné.

Znáte ten pocit když se Vám kluk líbí už od pohlednu,pozve vás na rande,od prvního okamžiku si ho zamilujete,krásně vypadá,krásně voní a chcete se s ním líbat a čekáte jaksi až začne on?

Tak tehdy si říkáte ať už to udělá a když na to dojde tak to stojí za hovno? jste sklamaná a raději jdete domů. Někdo to přehlíží a říká že tomu dá šanci,ale pro mě je ten kluk uplný kopyto.
Jaký máte názor vy? Já osobně se s tím ztotožnit neumím.
Ale mám kamarádku která na líbání vubec není což absolutně nechápu :D prej není na takové ťuťuňuňu mi to odůvodnila...

Zajímalo by mě,jestli vůbec vám došlo 1.květen lásky čas,zapomněli jste na to jako já a nebo jste se políbily romanticky pod rozkvětlou třešní aby jste neuschly :D 
Já na to zapomněla ze starostí.. Navíc mi bylo pěkně zle miminko už se ozýva.

Tak se lidicky hezky mějte a vy kluci se naučte líbat :) čáááu

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu moc ráda za komentář :)