Stránky

pondělí 13. června 2016

Strach z porodu


Strach z porodu,to je tedˇ jediná věc co mě zajímá. Čtu si články,jaké to je.. jak se s tím vyrovnaly ostatní maminky a co mě čeká. Někdo píše že je to nejkrásnější věc co vás může potkat a někdo píše že je to horší než peklo...tak si vyber :D


Každopádně ja mam strach už od základky co nám ukazovaly dokument o porodu. No tehdy co jsem viděla jsem si řekla že děti nechci a neporodím :D no,jenže ted je doba jíná a mám to za 3 měsíce a mé obavy z porodu jsou ještě větší.

Když jsem pracovala ve firmě kde jsem pracovala se staršíma ženami co to měly za sebou tak po jejich vyprávění jsem se zděsila.

Vím že každá z nás si tím musí projít a že až budete držet miminko v náručí tak na tu bolest zapomenete a řeknete si že to stálo za to, Ale tohle je prostě strach.

Každopádně nechápu ty maminky co chcou rodit doma,vždyt mužou nastat komplikace. Není lepší prostě být na sále v rukách odborníka? Muj nazor teda.

Taky nechapu proc kluci tvrdi kolem mě že těhotenství je to nejkrasnější etapa života co může být.
Ty ranní nevolnosti,ty bolesti vaječníků to všechno kolem neprijemné. Co je na tom krásného? Chápu že pro ně je těhotná ženská sexy ale až tak dokonalý mi to teda neprijde.
Možná se na to dívám z té horší stránky nebo fakt nevím.

Co myslíte mam prirozeny strach nebo to uz prehanim ? :D a jak jste se se strachem vyrovnali vy? nebo jste az na to tolik nemyslely?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu moc ráda za komentář :)